Hej igen

Jag har varit borta ett tag och det är väl mest för att det inte har hänt ett skit i mitt liv efter studenten. Tråkigt, men ändå lite skönt att inte dra iväg på något direkt efter. Jag har jobbat många och långa timmar på Burger King, tack vare väldigt sköna arbetskamrater är det inte lika svårt att ta sig dit var och varannan dag. Nu är det bara 3 dagar kvar till skolan börjar... eller nej, det är ju ingen skola för min del. Känns faktiskt lite tomt och har insett att jag faktiskt skulle uppskatta att gå tillbaka till skolan, utan läxorna. Mitt liv just nu saknar rutiner, viilket gör att man sackar efter och blir lat. Träningen blir inte av och man ligger kvar hemma i sängen istället för att ge sig ut på morgonpromenad. Jag tänkt starta bloggen igen, men den här gången kommer den vara inriktad på träning och kost. FÖR MIN EGNA SKULL. Inte för någon annan. Dels för att försöka motivera mig själv och för att hittta tillbaka till de långa passen på gymmet och att äta så rent som möjligt som jag brukade älska. Lovar inte att jag kommer uppdatera var och varannan dag, men ska försöka. Kommer antagligen bli ganska ensidig, då jag det kommer handla om träning osv. Men det är väl värt ett försök antar jag. 
 
Idag har jag först hunnit med ett axel och rump-pass med ellen. Sen blev de amino i bilen påväg in till linköping. Vi åt mat på Hälsofreak, första gången men absolut inte sista. Grymt gott, nyttigt och hyffsat billigt. Vi shoppade lite höstkläder och nu har jag och johanna precis avslutat en kvällspromenad på 7 km skulle jag gissa. 
 
Hade tänkt att skriva hur vårt pass såg ut, men kan knappt hälften av namnen på övningarna vi körde, så får bli en annan dag när jag har blivit lite mer haj på namnen. 
 
 

Kommentera här: