You're my high when i'm feeling low

Dåligt med uppdatering här. Turkiet va bra, lite molningt, men färg fick jag och det är ju huvudsaken. dessa två veckor har varit fyllda av plugg, massa plugg och det kommer att hålla i sig under nästa vecka också. MEN SEN är vi fria!!! Förra helgen hängde jag, linnea, daniel och frans på fitnessgalan i stockholm. Så värt och så mycket mer att lära sig. Så mycket motivation och vältränade människor. Gjorde av med lite pengar, med det äre värt. Gosat hos  tim i veckan och pluggat och tränat. Haft balträning varje dag denhär veckan, segt men vi klarade uppvisningen vilket gör att man kan glömma allt tid vi har lagt ner. Igår var alltså MIN TUR att gå balen. Med kim vid min sida tog vi oss genom dans, troget och middag. Jag gav vika för tröttheten vid 12. Vi hämtade upp timpa och sen åkte vi hem och sov. Nu ska jag ta tag i matten.. Nationella på onsdag, kom igen gud, ge mig ett E iaf..
 

Kommentera här: